יום שישי, 30 במאי 2014

סלינו על כתפינו - מלאים בדובדבנים



אחד היתרונות הגדולים ביותר במגורים צפוניים טמון בקרבה למטעי דובדבנים.
שמעתי מישהו אומר שאם פעם כל מדינת ישראל עקבה אחר מצב הכינרת, היום היא עוקבת אחרי מצב הדובדבנים בגולן. ובצדק. הפרי הזה, שהוא כל כך עדיין, מלא מיץ ומכתים בגדים - שווה כל ביס. 




התמזל מזלי ואחד מחברנו הטובים ביותר החליט לפני כמה שנים, ביחד עם משפחתו, להכשיר שטח לקטיף עצמי של דובדבנים ופרות יער. מאז הקמת ה"קטיף עצמי", זה המקום האהוב עלי ביותר. 
אני כל כך אוהבת את ההרגשה הזו, שאתה הולך ב"יער" עטוף מכל עבר בפירות האדומים המנצנצים, קוטף אותם טריים טריים, ומתוקים מתוקים. הילדים מסתובבים סביבי, וקריאות האושר שממלאות אותם כשהם מצליחים לקטוף בעצמם - שולחות אותי למחזות רחוקים.




ביום חמישי קפצנו אחרי הגן, אנחנו ועוד כמה חברים, לגן העדן הזה - לקטיף העצמי של אודם (פרטים בסוף). הגענו בשעת אחר הצהריים, והילדים ישר תפסו עצמאות. לקחו להם סלים והתחילו להסתובב ביערות  (אני חושבת שהבלרינה הרגישה מאוד בטוחה כי היה איתה שומר צמוד...)



מהר מאוד המשלחת התפצלה, הבלרינה נשארה איתי באזור הפטל לסוגיו
(זה ה-פרי, האהוב עלי ביותר בעולם, מתחרה אולי במלון עם לימון....)..


כל כך טעים...



השאר המשיכו לטייל לעבר הפרי האהוב ביותר על הישראלים

הדובדבן שבקצפת....


במקום הזה אני נזכרת בסיפורים של סבתא שלי, על יערות גרמניה העבותים והקרירים. היא גדלה כילדה ברלנאית מפונקת ובעת חופשת הקיץ היא נהגה לבלות ביערות עם משפחתה, כשהיא קוטפת מכל הבא ליד. היא תמיד סיפרה על הכתמים שהיו מעטרים את בגדי החופשה, ועל המאפים שהמיוחדים שאימא שלה הכינה מהפרות שטעמם גן עדן וכו כו'
(נו...איך הסיפור הזה נגמר, אנחנו כולם יודעים... אבל אצלה בסיפורים על היערות הסוף תמיד טוב....).


האמת שאני יכולה לכתוב עוד אלף שורות על ההנאה שבמקום הזה,
על הפרות הטעימים ועל הרוגע שנמצא שם...

אבל אני מאמינה שאין כמו החוויה עצמה....



אז הנה הפרטים :
 קטיף עצמי, מושב אודם, צפון רמת הגולן, טלפון - 0542600130
פתוח מעכשיו ועד שיגמר הפרי אבל בכל אופן כדאי לצלצל

יש להם גם פייסוש : הנה כאן

ולקופון הנחה ללחוץ פה 

ולמי שמתעניין גם באירוח מאוד בקרוב, 
(בספטמבר) יהיה גם גסט האוס נחמד, במושב הכי גבוה בארץ.
פרטים והזמנות באותו טלפון....



אז זהו נשיקות מלאות בדובדבנים, מקווה שתהנו

ותבואו לבקר אותי,  גם בפייסוש' שלי
(ואם כבר באתם, אז תשאירו איזה לייק...).

נשיקות מהצפון



2 תגובות:

ענת אמר/ה...

אני זוכרת שכשהיינו סטודנטיות היית אוכלת מלפפון עם לימון... אבל גם מלון עם לימון?? הפתעת אותי...
אני נשארת עם הפטל והדובדבנים... נראה מדהים!

אילת אמר/ה...

קסום !!! תרשמי אותי לסיור שלכם בשנה הבאה. נשיקות